New
NKD Chips – Doritos և Cheetos նոր «բնական» տարբերակները

NKD Chips – Doritos և Cheetos նոր «բնական» տարբերակները

Վերջերս PepsiCo ընկերությունը հայտարարեց, որ իր հայտնի չիպսերը՝ Doritos-ը և Cheetos-ը, կունենան նոր գիծ՝ Simply NKD։ Այս նոր տարբերակները պատրաստվում են միայն բնական բաղադրիչներից՝ առանց արհեստական ներկանյութերի ու համային հավելումների։ Ըստ ընկերության՝ համը նույնն է, բայց առանց լրացուցիչ քիմիական հավելումների, և սա հնարավորություն է տալիս վայելել հայտնի snack-երը ավելի «օգտակար» ձևով։

Նոր տարբերակները նախատեսվում են շուկայում հայտնվել 2025-ի դեկտեմբերի կեսերից, իրենց տեսքը և կառուցվածքը ամբողջությամբ պահպանված։ Հենց սա է ընկերության խոստումը՝ նույն համը, առանց ներկանյութերի, լիարժեք սննդային հաճույք։ Գործնականում, Simply NKD-ն ոչ թե փոխարինում է հին Doritos-ին կամ Cheetos-ին, այլ լրացուցիչ ընտրություն է նրանց համար, ովքեր ցանկանում են ավելի բնական տարբերակ։

Nacho Cheese (ձախից) պատկերված նոր Simply NKD Nacho Cheese (աջից) կողքին

Սպառողների արձագանքներն արդեն իսկ տարբեր են։ Մինչ մի մասն ուրախությամբ ընդունում է մաքուր բաղադրիչները, մյուս մասը նկատում է, որ եթե բացակայում է նարնջագույն ներկը և սովորական դարձած մատերի փոշին՝ snack-ի յուրահատուկ փորձը մի փոքր փոխվում է։ Որոշ մարդիկ նշել են, որ հենց մատերին կպչուն նարնջագույն փոշու զգացողությունն է ստեղծում այն զվարճալի միջավայրը, որը նրանք կապում են չիպսեր ուտելու հետ։

Cheetos Flamin’ Hot Crunchy (ձախից) պատկերված նոր Simply NKD Cheetos Flamin’ Hot Crunchy (աջից) կողքին

Պարզ է, որ այս նորությունը նույնպես համաշխարհային լայն միտման մի մաս է՝ միջազգային մեծ բրենդերը սկսում են հաշվի առնել սպառողների պահանջը՝ դեպի պարզ, բնական, ավելի անվտանգ բաղադրիչներ։ Սակայն պետք է հիշել, որ նույնիսկ այս «մաքուր» տարբերակը մնում է վերամշակված սնունդ, և դա չի դարձնում այն ավտոմատ առողջ սնունդ։

Եթե սիրում եք Doritos կամ Cheetos, բայց նախկինում խուսափել եք դրանցից արհեստական ներկերի կամ հավելումների պատճառով, Simply NKD-ն հնարավորություն է տալիս փորձել նույն համը, առանց այդ լրացուցիչ քիմիական նյութերի։ Միաժամանակ, սա նաև հուշում է, որ ապագա սերունդը փորձում է համատեղել հաճույքը և բնականությունը, իսկ սպառողները՝ ընտրել ավելի պարզ բաղադրիչներով, բայց նույնքան համեղ ու ծանոթ համ։

Comments are closed.