New
Հիմնական միտումները, որոնք կձևավորեն HoReCa -ն 2025 թվականին

Հիմնական միտումները, որոնք կձևավորեն HoReCa -ն 2025 թվականին

HoReCa ոլորտը  թերևս ամենատեսարժան և ընդգրկուն ոլորտը աշխարում, երբեք կանգ չի առնում: Ամեն տարի նոր մարտահրավերներ և հնարավորություններ է բերում ռեստորատորների, հյուրանոցատերերի և հյուրընկալության ոլորտում ներգրավված բոլորի համար: Եկեք նայենք ապագային և դիտարկենք այն հիմնական միտումները, որոնք կձևավորեն HoReCa-ի դեմքը 2025 թվականին:

Տեխնոլոգիական հեղափոխություն՝ ռոբոտացում ևծառայությունների ավտոմատացում այդ թվում սպասարկման  մեջ

Վերլուծաբանները կանխատեսում են, որ մինչև 2025 թվականը խոշոր քաղաքների արագ սպասարկման ռեստորանների մինչև 25%-ը կօգտագործեն ռոբոտներ՝ ճաշատեսակներ պատրաստելու և մատուցելու համար: Սա պարզապես ֆուտուրիստական ​​ֆանտազիա չէ, դա իրականություն է, որն արդեն գալիս է:

  • Ռոբոտ բարիստաներ, որոնք կարող են պատրաստել կատարյալ կապուչինո։
  • Պատվերների ընդունման և վճարման ավտոմատացված համակարգեր
  • AI-ով աշխատող գույքագրման կառավարման և պահանջարկի կանխատեսման համակարգեր

Անկոնտակտ տեխնոլոգիաների ոլորտում  համաճարակը արագացրել է անհպում տեխնոլոգիաների ընդունումը, և այս միտումը կշարունակի զարգանալ.

  • QR մենյու և բջջային հավելվածներ պատվիրելու համար
  • Անկոնտակտ վճարային համակարգեր
  • Թվային բանալիներ հյուրանոցի համարների համար

Համաձայն PwC-ի հետազոտության՝ հյուրանոցի հյուրերի 73%-ը նախընտրում է օգտվել բջջային հավելվածներից՝ գրանցման և դուրսգրման համար:

Կայուն զարգացում և շրջակա միջավայրի բարեկեցություն

Zero Waste  «Զրո թափոններ» հասկացությունը դառնում է ոչ միայն նորաձև միտում, այլև անհրաժեշտություն․Բազմաթիվ ռեստորաններ սկսում են հետևել այս միտմանը։

  • Օրգանական թափոնների կոմպոստացում
  • Խուսափեք մեկանգամյա օգտագործման պլաստիկից

Վիճակագրությունը ցույց է տալիս, որ ռեստորանները, որոնք իրականացնում են Zero Waste սկզբունքները, նվազեցնում են իրենց թափոնների աղբահանության  ծախսերը 30-50%-ով:

Տեղական մատակարարում

  • Սեզոնային ճաշացանկ՝ հիմնված տեղական բաղադրիչների վրա
  • Գործընկերություն ֆերմերների հետ
  • Կանաչի և բանջարեղենի աճեցում ռեստորանների սեփական էկո-ֆերմաներում

Ըստ միջազգային հեղինակավոր հարցումների, խոհարարների 68%-ն ասում է, որ մատակարարումների տեղական աղբյուրները 2025 թվականին  եվս շարունակելու է մնալ   գլխավոր միտումներից մեկը :

 Անհատականացում և հարմարեցում AI-ի վրա հիմնված առաջարկություններ

  • Արհեստական ​​ինտելեկտը կօգնի կանխատեսել հյուրերի ցանկությունները. Առաջարկելով անհատականացված ընտրացանկեր՝ հիմնված նախորդ պատվերների և նախասիրությունների վրա։
  • Ճաշատեսակների առաջարկություններ՝ հաշվի առնելով սննդային սահմանափակումները և ալերգիաները
  • Հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ անհատականացված առաջարկությունները կարող են բարձրացնել միջին չեկը  10-15% -ով:

Սննդի և խմիչքի հարմարեցում

Հյուրերը ցանկանում են լինել իրենց ճաշի կամ ընթրիքի ստեղծողները կամ  համահեղինակները.

  • Ինտերակտիվ պատրաստման կայաններ
  • Ձեր սեփական կոկտեյլները ստեղծելու հնարավորություն
  • Ճաշատեսակների «դիզայներներ»՝ բաղադրիչների ընտրությամբ

Ըստ Deloitte-ի հետազոտության՝ հարցվածների  75%-ը պատրաստ է ավելի շատ վճարել ռեստորանում կամ հյուրանոցում անհատականացված փորձի համար:

Առողջություն. Սնունդը դառնում է ոչ միայն հաճույք, այլ նաև առողջությունը պահպանելու գործիք.

  • Ճաշատեսակների սննդային բաղադրությունը ցույց տվող մենյու
  • Պրոբիոտիկներով և սուպերմթերքներով հարստացված սնունդ
  • Հատուկ դետոքս ծրագրեր հյուրանոցներում

Euromonitor-ի հետազոտության համաձայն՝ HoReCa-ում ֆունկցիոնալ սննդի շուկան 2025 թ․  ին կաճի 8-10 %-ով:

Հոգեկան առողջություն. Հյուրերի հոգեբանական բարեկեցության մասին հոգալը դառնում է առաջնահերթություն.

  • Մեդիտացիայի հատուկ տարածքներ հյուրանոցներում
  • Հակասթրեսային ճաշացանկ ռեստորաններում
  • Սթրեսի կառավարման ծրագրեր HoReCa-ի աշխատակիցների համար 

Վիրտուալ ռեստորաններ

Առանց նստատեղի և միայն առաքման համար աշխատող ռեստորանները կշարունակեն հանրաճանաչություն ձեռք բերել.

  • Առաքման ընտրացանկերի օպտիմիզացում
  • Համագործակցություն ռեստորանների միջև՝ եզակի վիրտուալ ապրանքանիշեր ստեղծելու համար

Euromonitor-ը կանխատեսում է, որ վիրտուալ ռեստորանների շուկան մինչև 2030 թվականը կաճի մինչև 1 տրիլիոն դոլար:

HoReCa արդյունաբերությունը գտնվում է հետաքրքիր փոփոխությունների շեմին: Տեխնոլոգիաները, կայունությունը, անհատականացումը և առողջապահությունը պարզապես միտումներ չեն, դրանք նոր իրականություն են, որտեղ մենք պետք է ապրենք և աշխատենք: Այս նոր իրականության մեջ հաջողությունը կախված կլինի թվային դարաշրջանում հարմարվելու, նորարարության և, ամենակարևորը, մարդկային ջերմությունն ու հյուրընկալությունը պահպանելու կարողությունից:

Ռեստորատորները, հյուրանոցատերերը և HoReCa ոլորտի բոլոր մասնագետները պետք է պատրաստ լինեն մշտական ​​փոփոխությունների: Հաջողության բանալին ճկունությունն է, նորարարությունը և հյուրերի ակնկալիքները գերազանցելու անողոք ձգտումը:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *