New
Horeca-ի թրենդները 2024-ին

Horeca-ի թրենդները 2024-ին

Ամեն տարի ռեստորատորները ուշադիր վերլուծում են իրենց հաստատությունների աշխատանքը՝ սպասարկում, սնունդ, դիզայն, մարկետինգ․ այս ամենը պարբերաբար վերանայվում և թարմացվում է վերջին տենդենցներին և հյուրերի պահանջներին համապատասխան: Հաշվի առնելով, որ հայաստանյան ռեստորանային ոլորտը միշտ եղել և մնում է մրցունակ իր գաստրոնոմիական և նորարարական լուծումներով, կարևոր է ժամանակին ուսումնասիրել և կիրառել նոր միտումները:
Ներկայացնեմ դրանցից մի քանիսը, որոնց մենք հաճախ հանդիպելու ենք 2024-ին:

Էմոցիոնալ սերվիս

Ռեստորանի այցելուները, որպես կանոն, գալիս են հաստատություն ոչ միայն համեղ ուտելիքի, այլ նաև հաճելի էմոցիաների համար։ Կարևոր է վերահսկել բիզնեսի էմոցիոնալ բաղադրիչը. սա ներառում է գովազդը, ինտերիերի գույները, նույնիսկ ուտեստների անվանումները: Ռեստորանում զգացմունքների հիմնական աղբյուրը, իհարկե, ռեստորանի անձնակազմն է: Այն, թե ինչպես են նրանք դիմավորում և ողջունում հյուրին, ժպտում և պատմում ռեստորանի և ճաշացանկի մասին, կազդի ձեր մոտ վերադառնալու՝ նրա որոշման վրա: Բայց այստեղ կա մի նրբություն, որը ոչ ամեն մենեջեր է նկատում․ աշխատակիցը պետք է ոչ միայն դրական էմոցիաներ փորձի փոխանցել, այլեւ ինքը պետք է լիցքավորվի դրանցով։

Շատ կարևոր է, թէ ինչպես են հյուրերը զգում իրենց ձեր ռեստորանում:

Հարաբերությունները բավականին պարզ են՝ որքան շատ դրական էմոցիաներ է ստանում հյուրը այցից, այնքան ավելի արագ է նա հավատարիմ դառնում ձեզ և նորից վերադառնում:
Եթե մատուցողը վատ տրամադրություն ունի կամ ձանձրանում է, ցավոք՝ այցելուների մեծ մասը դա անմիջապես նկատում է:

Էմոցիոնալ ծառայությունը ռեստորանային ոլորտում նոր է ի հայտ գալիս և դեռ ավելի շատ քննարկվում է, քան գործնականում կիրառվում: Դժվարությունն այն է, որ սա աշխատանք է ոչ միայն հյուրի, այլ նաև աշխատակիցների հետ։ Ռեստորատորը պետք է ճիշտ փոխանցի այս գաղափարը թիմին, մոտիվացնի նրանց և ցույց տա, թե որքան կարևոր է յուրաքանչյուրի անձնական ներդրումը:

Comments are closed.