Նոր հաճախորդ ձեռք բերելը կարող է 5-7 անգամ ավելի թանկ լինել, քան գոյություն ունեցողներին պահելը, ինչը նշանակում է, որ ռեստորանի կառավարչին կամ սեփականատիրոջը անհրաժեշտ են արդյունավետ, մատչելի լուծումներ և մտածված ծրագրեր՝ նոր հաճախորդներ ներգրավելու և ներգրավվածներին պահելու համար:
Մշտական հաճախորդները ռեստորանին ապահովում են եկամտի 50%-ից մինչև 70%-ը:
- Հիշեք եթե հյուրերը դրական հույզեր է ստանում ձեր ռեստորան կամ սրճարան այցելելիս,այնքան ավելի հավանական է, որ նա իր շրջապատին խորհուրդ տա գալ ձեզ մոտ և ինքն էլ հաճախ այցելի: