Սիրելի մենեջերներ,
Ասել, որ հաստատության մենեջերից շատ բան է կախված, նշանակում է ոչինչ չասել։ Քեզնից՝ հարգելի՛ գործընկեր, կախված է ամեն ինչ։ Հավաքվի՛ր։ Կենտրոնացրո՛ւ քո կարողությունները։ Մենեջերի աշխատանքում միաժամանակ կարող է հավաքվել անհաջողությունների մեծ ծաղկեփունջ։
- Բանկային քարտի հետ խնդիր
- Հյուրը չի հավանել խավարտը
- Մատուցողը չի եկել իր հերթափոխին
- Հյուրը հեռացել է առանց վճարելու
- Օդափոխության համակարգը չի աշխատում
Պետք է չտրվել պանիկայի, չնվնվալ, և ամենակարևորը՝ ձայնը չբարձրացնել․ Դժվար է, բայց պետք է սովորել․ Առաջին հերթին փոխեք Ձեր վերաբերմունքը Ձեր պարտականությունների նկատմամբ․
- Մենեջերը հսկիչ չէ, որը փնտրում է մատուցողների սխալները և պատժում մեղավորին․
- Մենեջերը օգնական չէ, սինիներով ափսեներ տեղափոխող չէ այն ժամանակ երբ մատուցողները զրուցում են մի անկյունում․
- Մենեջերը ռոբոտացված պարտականությունների հաջորդականություն իրականացնող անձ չէ․
Այս ամենը 7-8-րդ տեղում է պարտականությունների շարքում․
Մենեջերը դիրիժոր է, անտեսանելի թելերով կապված ամեն մատուցողի, ամեն հյուրի, հյուրընկալի, բարմենների, խոհանոցի և անվտանգության հետ․ Մենեջերը պետք է միջավայր ստեղծի, կանխագուշակի հյուրերի ցանկությունները, արագ նկատի և կանխի նոր ծնվող կոնֆլիկտները, նա պետք է իմանա՝ ով ինչի կարիք է զգում, կամ ում ինչ հարցով է պետք ուղղորդել․