Հոլանդիան հայտնի է ոչ միայն իր տիպիկ հյութեղ հում աղի սելդով, այլև աշխարհում ամենասիրելի ուտեստներից մեկով՝ ֆրիով։ Եթե բելգիացիները համարում են, որ հենց իրենք են կատարելագործել կարտոֆիլով այս ուտեստը, ապա հոլանդացիները գտել են, թե ինչպես այն դարձնել իրապես ազգային ֆաստֆուդ։ Ամեն քայլափոխի Հոլանդիայում կարելի է տեսնել ֆրի վաճառող տաղավարներ, որտեղ կարտոֆիլը մատուցվում է հսկայական փաթեթով՝ հատուկ սոուսների ընտրանիով։ Բայց նույնիսկ այսքան մեծ ճանաչում ունեցող ուտեստը կարելի է նորովի վերափոխել։
2024 թվականին Heinz-ը հենց դա էլ արեց՝ ներկայացնելով կետչուպի փոշի՝ որպես ֆրիի լրացում։ Աշխարհը սովոր է տեսնել կետչուպը որպես դասական հեղուկ հավելում։ Բայց Heinz-ի նորարարությունն այն էր, որ հայտնի սոուսն այս անգամ առաջարկվեց ոչ թե հեղուկ, այլ փոշու տեսքով, որը կարելի էր ցանել ֆրիի վրա։ Ի՞նչ տվեց այս նորույթը:

Հեշտ օգտագործում – կարելի է խուսափել սոուսի հետ կապված անհարմարություններից, ինչպես կեղտոտված հագուստն ու կաթիլներ-թափվելու խնդիրն է։
Համի յուրահատուկ փորձառություն – կետչուպի դասական համը, բայց՝ առանց հեղուկի ազդեցության
Խրթխրթանության պահպանում – ֆրին մնում է նույնքան խրթխրթան՝ առանց խոնավանալու
Մարքեթինգային հաջողություն – սահմանափակ քանակով թողարկումը դարձավ պահանջված ու անհասանելի ապրանք

Heinz-ը, լինելով աշխարհում ամենահայտնի կետչուպի արտադրողներից մեկը, միշտ փորձել է նորարար մոտեցումներ առաջարկել իր արտադրանքին։ Այս քայլը ոչ միայն ամրապնդեց բրենդի ստեղծագործականությունը, այլև ստեղծեց արհեստական պահանջարկ՝ օգտագործելով սահմանափակ թողարկման մոդելը։ Լիմիտավորված արտադրանքը շուկա մտավ մեծ պահանջարկով, և արդյունքը կանխատեսելի էր. այն սպառվեց ակնթարթորեն։ Սա ևս մեկ օրինակ է այն բանի, թե ինչպես կարելի է սառեցված շուկան խթանել՝ ճիշտ ձևաչափ և մարքեթինգային ռազմավարություն ընտրելով։

Հոլանդական ֆրիի և կետչուպի այս նորարար տարբերակը ևս մեկ անգամ ապացուցում է, որ նույնիսկ պարզ, բոլորին ծանոթ ուտեստը կարելի է վերաիմաստավորել, եթե այն ճիշտ մատուցել։

Heinz-ի այս քայլը ցույց է տալիս, թե որքան մեծ դեր ունի մարքեթինգային ռազմավարությունը սննդի արդյունաբերության մեջ։ Միշտ չէ, որ կարևոր է ամբողջությամբ նոր բան ստեղծելը, երբեմն բավական է փոխել մատուցման ձևաչափը՝ մարդկանց հետաքրքրությունը նորից բորբոքելու համար։
Leave a Reply