New
Գլխավոր միտումները և կանխատեսումները 2025 թվականի հանդիպումների և միջոցառումների համար

Գլխավոր միտումները և կանխատեսումները 2025 թվականի հանդիպումների և միջոցառումների համար

Նորարարությունների, սպառողների փոփոխվող առաջնահերթությունների և գլոբալ մարտահրավերների համադրության շնորհիվ հանդիպումների և միջոցառումների ոլորտը շարունակում է արագ զարգանալ։ Global DMC Partners-ի նախագահ և գլխավոր տնօրեն Քեթրին Շոլեն, ով հետևում է բիզնեսի և Horeca ոլորտի ավելի լայն միտումներին, վերջերս առանձնացրել է 2025 թվականի համար հանդիպումների և միջոցառումների ոլորտի մասնագետների ուշադրությանը արժանի 10 հիմնական կանխատեսումներ։

Քեթրին Շոլեն Global DMC Partners-ի նախագահ և գլխավոր տնօրեն.

1.

Կազմակերպիչները ընտրում են տարբերվող ուղղություններ

Բացի ավանդական ուղղություններից, միջոցառումների կազմակերպիչները իրենց ծրագրերի համար փնտրում են նոր վայրեր։ Երկրորդական, ինչպես նաև «էկզոտիկ» ուղղությունների, ինչպիսիք են Ասիան, Աֆրիկան և Լատինական Ամերիկան, պահանջարկն  աճում է։ Զբոսաշրջիկների գերխտությունը նույնպես մղում է ընտրել ավելի քիչ հայտնի ուղղություններ։ Օրինակ՝ Պորտուգալիան ուշադրություն է հրավիրում Լիսաբոնից դուրս գտնվող շրջանների վրա՝ առաջարկելով MICE խմբերին ուսումնասիրել չբացահայտված վայրեր՝ միաժամանակ նվազեցնելով ծանրաբեռնվածությունը զբոսաշրջիկների հաճախ այցելվող քաղաքներում։

2.

Մատակարարման սահմանափակումների ազդեցությունը գնագոյացման և հասանելիության վրա

Հյուրանոցները, ավիաընկերությունները և աուդիո ու վիդեոտեխնիկայի մատակարարները բախվում են մատակարարման շարունակական խնդիրների՝ սկսած ավիաընկերությունների պահեստամասերի պակասից մինչև սնանկացումներ։ Մասնակիցներն ու կազմակերպիչները չպետք է սպասեն գների նվազման, քանի որ պահանջարկը շարունակում է գերազանցել առաջարկը։ Թռիչքների ավելի երկար թռիչքուղիները, որոնք շրջանցում են ռիսկային տարածաշրջանները, նույնպես ազդում են լոգիստիկայի և ծախսերի վրա։

Այս մարտահրավերներին դիմակայելու համար կազմակերպիչները գնալով ավելի հաճախ ընտրում են չորսաստղանի հյուրանոցներ՝ փոխարենը հնգաստղանին։ Այս տեղաշարժը արտացոլում է մասնակիցների նախասիրությունների նկատմամբ աճող ուշադրությունը, քանի որ կազմակերպող կողմը նախընտրում է իր նպատակակետի խորքային տպավորությունները հյուրանոցում անցկացրած ժամանակի փոխարեն։ Ընտրելով պրեմիում, բայց ավելի քիչ ճոխ բնակության տարբերակներ՝ կազմակերպիչները կարող են ավելի արդյունավետ բաշխել բյուջեները՝ միաժամանակ ապահովելով հարմարավետ և որակյալ բնակություն մասնակիցների համար։

3.

Գեոպոլիտիկ անորոշությունը և դրա ազդեցությունը պլանավորման վրա

Գեոպոլիտիկական լարվածությունն ու միջազգային տնտեսական ճնշումները ստիպում են որոշումներ կայացնել վերջին պահին։ Միջոցառումների պլանավորման մասնագետները ուշադիր հետևում են գլոբալ կայունությանը՝ չեղարկումներից խուսափելու համար, և այս համատեքստում ճկունությունը դառնում է առաջնային կարևորություն։

4.

Սեզոնայնության ընդլայնում

Տարածքներ, որոնք նախկինում դիտվում էին որպես միջսեզոնային, այժմ վերածվում են կենսունակ տարվա բոլոր եղանակներին այցելվող ուղղությունների։ Օրինակ՝ Բոստոնում ավելի մեղմ փետրվարի և մարտի ամիսները համարվում են ավելի քիչ ռիսկային միջոցառումներ անցկացնելու համար։ Սեզոնայնության ընդլայնումը հնարավորություն է տալիս կազմակերպիչներին խուսափել գների պիկից՝ միաժամանակ առաջարկելով ցանկալի տպավորություններ։

5.

Կայուն զարգացում. ավելին, քան պարզապես նորաձև բառ

MICE միջոցառումները դառնում են կայուն զբոսաշրջության հիմնական շարժիչ ուժ։ Կազմակերպիչները կենտրոնանում են թափոնների կրճատման, տեղական արտադրության սննդամթերքի և խմիչքների օգտագործման և այնպիսի փորձառությունների առաջարկման վրա, որոնք դրական ազդեցություն են ունենում տեղական տնտեսության և համայնքների վրա։ Զբոսաշրջային ուղղությունները բարձր հավելյալ արժեք ունեցող բիզնեսը դիտարկում են որպես կայուն զարգացման և մշակութային ճանաչման կարևոր գործիք։

6.

Պերսոնալիզացիա արհեստական ինտելեկտի և արվեստի միջոցով

Արհեստական ​​ինտելեկտը փոխակերպում է միջոցառումների փորձը՝ անհատականացված երթուղիներից մինչև ստեղծագործական ներգրավման գործիքներ: 2025 թվականին մեծ ուշադրություն կդարձվի պլանավորողների և շահագրգիռ կողմերի վերապատրաստման վրա՝ այս գործիքներն արդյունավետ օգտագործելու համար՝ վստահեցնելով, որ տեխնոլոգիան լրացնում է, այլ ոչ թե փոխարինում մարդկային տարրը: Այս նոր տեխնոլոգիական գործիքներից շատերը կարող են դրականորեն ազդել ներկաների փորձի վրա, ինչպես նաև բարելավել ներդրումների վերադարձը:

7.

Նպատակային հաղորդակցությունը մնում է առաջնային

Չնայած արհեստական ինտելեկտի և վիրտուալ գործիքների ոլորտում ունեցած նվաճումներին, անձնական հաղորդակցման հավերժական արժեքը մնում է MICE ոլորտի հիմնաքարը։ Ընկերությունները ընդունում են անձնական կապերի կարևորությունը՝ հարաբերությունների կառուցման, ստեղծարարության զարգացման և նորարարությունների ներդրման համար։

8.

Սպասարկում տարբեր սերունդների մասնակիցների

Կազմակերպիչներիը հաշվի են առնում միջոցառումների տարբեր ասպեկտներ՝ բավարարելու համար տարբեր տարիքային լսարանների և նրանց կարիքները և նախասիրությունները, ինչպիսիք են՝ ճկուն նստատեղերի դասավորությունը, ազատ ժամանակը և ինքնուրույն միջոցառումները, թաքնված ենթագրերը և վիրտուալ տարբերակները։

9.

Լավ զգացողություններ, բարձրաստիճան կենսակերպ

2025 թվականի միջոցառումները, կառաջարկեն բժշկական առողջացման ծառայություններ՝ ներառյալ առաջադեմ ախտորոշում, անհատական վերականգնման ծրագրեր և էքստրեմալ ինքնաճանաչման պրակտիկաներ, որոնք նախատեսված են ֆիզիկական և մտավոր կենսունակությունը բարձրացնելու համար։

10.

Ինքնախնամքի միտման շարունակություն

Միջոցառումների ժամանակ սպորտային հագուստի հանրաճանաչության աճը հանգեցրեց նրան, որ հըուրերը ընտրում են հարմարավետ, բայց նորաոճ հագուստներ: Անհատներն ու ընկերությունները իրենց հագուստի ընտրությամբ արտահայտվում են նոր ձևերով, այլ ոչ թե նախկինում ընդունված բիզնես հագուստին համապատասխանելու:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *