New
Բրենդինգը Ռեստորանային բիզնեսում

Բրենդինգը Ռեստորանային բիզնեսում

Կատաղի մրցակցային միջավայրում հաջողությամբ աշխատելու համար կարևոր է, որ ձեռնարկությունները դառնան եզակի, ճանաչելի, և կարողանան տարբերվել իրենց մրցակիցներից սպառողների գիտակցության մեջ: Ուստի շուկայում ընկերության գրագետ դիրքավորման համար ապրանքանիշի ստեղծումը դառնում է անհրաժեշտ պայման:

Սպառողներին գրավելու և պահելու համար սրճարաններն ու ռեստորանները պետք է ստեղծեն ապրանքների և ծառայությունների կայուն մրցակցային առավելություններ, զարգացնեն տարբերվող հատկություններ և ընդգծեն դրանց յուրահատկությունը՝ պահպանելով հյուրերի հավատարմությունը: Բրենդինգի օգտագործումը ծառայում է այս նպատակին: Բրենդինգը վերաբերում է ապրանքանիշի և նրա ինքնության ստեղծման և զարգացման գործընթացին:

Ընկերության հաջող գործունեությունը պահանջում է ապրանքանիշի նկատմամբ սպառողների հավատարմության աստիճանի մշտական մոնիթորինգ, բրենդի նկատմամբ հավատարմության բարձրացմանը նպաստող գործոնների վերլուծություն, բրենդին հավատարմության զարգացման համապարփակ միջոցների մշակում և դրանց իրականացման արդյունավետության գնահատում:

Լավ ձևավորված ապրանքանիշը հսկայական օգուտներ է բերում արտադրողներին և սպառողներին: Սա նշանակում է լրացուցիչ շահույթ արտադրողների համար և միևնույն ժամանակ ապահովում է սպառողների հավատարմությունը՝ նվազեցնելով մրցակցության ազդեցությունը վաճառքի ծավալների տատանումների վրա:

Ապրանքանիշը ճշմարտությունն է դետալների մեջ:

Comments are closed.