Starbucks-ը և McDonald’s-ը պահպանում են գերիշխանությունը՝ որպես ռեստորանային աշխարհի ամենաթանկ ապրանքանիշեր
1. Starbucks
2. McDonald’s
3. KFC
4. Domino’s Pizza
5. Subway
6. Taco Bell
7. Tim Hortons
8. Wendy’s
9. Burger King
10. Pizza Hut
Starbucks-ը շարունակում է պահպանել առաջատարությունը համաշխարհային ռեստորանային ապրանքանիշերում՝ լինելով ամենաթանկ ապրանքանիշը յոթ տարի անընդմեջ: Անցած տարվա ընթացքում Starbucks-ն ավելացրել է իր ապրանքանիշի արժեքը 17%-ով՝ հասնելով 53,4 միլիարդ դոլարի՝ զգալիորեն մեծացնելով իր առաջատարությունը երկրորդ ամենաթանկարժեք ռեստորանային ապրանքանիշի՝ McDonald’s-ի նկատմամբ: McDonald’s ապրանքանիշի արժեքը, իր հերթին, նվազել է 7%-ով՝ հասնելով 36,9 մլրդ դոլարի։